Rozhovor s Lukášem Sadílkem: Chci do zahraničí!

23.01.2012 14:22

Lukáši v týmu působíte teprve měsíc, vyhovuje vám herní styl barbarů?

Samozřejmě. Barbaři mají ve svých řadách plno kvalitních hráčů, kteří to umějí s balónem a z toho taky plyne jejich herní styl a sem moc rád, že můžu patřit do tak kvalitního týmu. Ještě vypilovat těch signálů a bude to parádní (smích).

Jak by jsi shrnul první polovinu sezóny?

Tak jako myslím, že asi nemám právo moc hodnotit sezónu, když sem zatím odehrál za AVEčko pouze dvě utkání v lize. Moc se mi líbil třeba vyhecovaný zápas s Terasou, kdy jsme po tuhém boji zvítězili. Ale třeba mě taky mrzí, že se mi v některých víkendech kryjou zápasy fotbalové s futsalovými, ale myslím si že svůj život podřídím Barbarům.

Barbaři mají zasebou polovinu futsalové sezóny. Myslíš si, že se barbarům podaří udržet těsné vedení ligy?

Tak určitě mají jeden z nejkvalitnějších týmů v lize a proto si myslím, že se podaří vedení v lize udržet. A pokud se jim bude dařit proměňovat šance, tak podle mě nemají konkurenci a porazí každý tým, který se jim do cesty postaví. 

Jaký je tvůj názor na Adama Zelinku? Hodně hráčů či fanoušků si stěžují, že málo střílí.

Je pravda, že by se měl pokoušet o častější střelbu, ale zase na jeho obhajobu bych řekl, že v některých příležitostech se to opravdu nedá. Ale Adam je určitě snaživý kluk a svoji iniciativu ve střelbě na branku určitě zlepší.

Minulý týden jste byl s reprezentací U16 v Turecku. Jak se vám tam líbilo? Odehrál jste i nějaké utkání?

Strávili jsme v Turecku 10 dní a postupně jsme se utkali s reprezentací Dánska, Turecka, USA a v utkání o třetí místo nás čekala Belgie. Zasáhl sem do všech zápasů, ať už od začátku nebo postupně po poločase. Určitě se mi tam líbilo, ale v posledních dnech už sem se těšil domů. A těšil se až se zase připojím k Barbarům a zapojím se plně do ligy.

Blížíme se ke konci našeho rozhovoru a já bych se vás rád zeptal na vaše cíle či plány do budoucnosti. Jaké nyní jsou? Zarhnujete do vašich plánů i AVE Bar Bar?

Chtěl bych se někdy v blízké době dostat s fotbalem do zahraničí a prosadit se výrazně. A Barbary do své budoucnosti taky určitě počítám a chtěl bych za něhrát co nejdýl. Dokud mě nevyhodí. Děkuji za rozhovor!

 

Zpět